Italie door Zeam

12 oktober 2018 - Nederland, Nederland

Ik ben zeam en ik ben in italie bij het gardameer.
We huren af en toe een bootje daar zit een glijbaantje op en glijden we zo in het meer.
Ik ben trouwens met de caravan van 50 jaar oud daar naar toe gereden.

Ik ga nu aan de kust van italie met de boot richting Corsica morgen gaan we naar een wildwater rivier daar gaan we met de kanoo's varen maar eerst moeten we nog heel lang op de boot varen daar heb ik geen zin in.

Bij het gardameer op de camping. we zijn met de hele familie.
We gaan we zijn er twee weken lang en we aten bijna iedere dag
Pizza!!!!!

We slapen nu in een ***** sterren hotel met een zwembad morgen gaan we vroeg uit bed want dan kunnen we nog snel een bedje pakken waneer er geen massatoerisme is.
Want dan moeten eerst alle medewerkers  de bedjes klaar zetten en dan moet de
Massatoerisme wachten tot dat iedereen klaar is en dan mag iedereen zo snel mogelijk
Een bedje je pakken voor de rest van de dag.

We gaan nu weer naar huis met de oude caravan we moeten nog even over de bergpas en dan zijn we thuis in Nederland het was een hele leuke reis met
Veel avonturen en we hebben meer italies leren praten want dat konden we nog niet en ik heb veel nieuwe dingen geleerd en van gehoord waarvan ik eerst nog niet